Panująca aura po wiosennym deszczu

Uwielbiam wiosnę, szczególnie ze względu na kwitnące kwiaty i całą naturę budzącą się do życia. Wczoraj po porannym deszczu aura na dworze była bardzo przyjemna i unosił się przepiękny zapach więc postanowiliśmy to wykorzystać. Okolica w której jest dom mojego chłopaka ma całą masę uroczych uliczek więc spacer w takim otoczeniu to dla nas sama przyjemność. Zresztą już chyba mogliście zauważyć, że mam słabość do ładnych plenerów. Założyłam na siebie wygodną kurteczkę, luźne spodnie, niezawodne kalosze i wyruszliśmy...

Kurtka, spodnie - Mosquito | Kalosze- Melissa

126 komentarzy:

  1. Prześliczne zdjęcia. Ach.. Jaka piękna uliczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna okolica, tyle kwitnących drzewek. Aż chce się żyć.
    U mnie niestety szaro i nadal deszczowo, jak na razie nie koniecznie mam ochotę wychodzić z domu. Ale twoje zdjęcia, stanowczo poprawiły mi humor. Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju!
    jaki uroczy widok tych drzew

    OdpowiedzUsuń
  4. URoczo:) przepiękna ulica:)
    świetnie wyglądają włosy,nie pomyśliałabym,że są doczepiane:)
    Bardzo mi się podoba całokształt:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, i nie tak elegancko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam takie drzewka przed domem *--* Fajne zdjęcia jak zawsze .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jak pięknie! Wszystko (Twoja stylizacja + tło) wspaniale współgra!
    Angeliko, jesteś coraz lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tym krajobrazie.
    Bardzo wiosennie- czyli tak jak lubię.:-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia :) przygarnęłabym takie butki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wygladasz a zdjecia to sa zjawiskowe!
    Mam podobną kurteczke :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kalosze the best! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty zawsze masz śliczne zdjęcia,
    zakochałam się w Twoim telefonie *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby w Polsce faktycznie było tak ładnie *.*. Zjawiskowe zdjęcia. Wyglądasz cudownie i świeżo :D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia.:) Meliski są śliczne. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te drzewka są, zazdroszczę Wam spacerów w takich okolicach :D Te kalosze już dawno mnie urzekły, ale do przedstawionej w tym poście scenerii pasują wprost idealnie :D Takie zdjęcia, na których się uśmiechasz i widać, że jesteś pełna życia są najlepsze na tym blogu, chcemy takich więcej :)

    Zapraszam
    zmnikalatwiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądasz:)
    kaloszki sa urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne, proste połączenie, wyglądasz świetnie :)
    Mam małe pytanie - jakiej czcionki użyłaś do zrobienia nagłówka?

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście, zdjęcia bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na te twoje zdjęcia patrzec sie nie da,. takie słodkie az sie rzygac chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co je oglądasz??? i jeszcze głupio komentujesz????

      Usuń
  20. Mi zdjęcia strasznie się podobają. Są takie mega wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia !
    kitcaaat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ciągle tylko o aurze...

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ! :)
    Bardzo ładna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie urocze ,wiosenne zdjęcia :)
    Zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kto ci zrobił taki śliczny szablon? ;D
    zdjęcia oczywiście przecudowne, masz to coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama go robiłam :) a jeśli czegoś nie wiedziałam to korzystałam z różnych forum internetowych lub rad innych blogerek :)

      Usuń
  26. pięknie! cudowne zdjęcia, klimat. tak jak żadne kalosze mi się nie podobają, to te założyłabym je z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne buty i super kurtka!

    Zuuzia-blog.blogspot.com

    Skomentujesz?Zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  28. hu*jowo. wez niby taka blogerka i wgl a jak to wygląda, no prosze cie. -.- wyjściowa kurtka do dresów. ? i do tego kalosze. jak bys wpadła do sklepu i wzięła tylko to co bylo pod ręką . wiem ze tego nie opublikujesz tego komentarza ale jak prowadzisz bloga to byś mogła bardziej uważać co zakładasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty anonimku jak już wyrażasz swoją opinię to mógłbyś to robić w kulturalny sposób.

      Usuń
    2. Jeżeli jej się tak podoba to po co się w to mieszasz? Bloga nie prowadzi indywidualnie dla Ciebie, więc to nie Twój interes co ma na Sobie:) Ile anonimkom można powtarzać...: Nie podoba się? Płakać za Tobą nie będziemy;)

      Usuń
  29. Zdjęcia są jak zawsze magiczne. Znalazłaś cudowne miejsce :)


    Zapraszam
    http://dominika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super wyglądasz, tak wesoolo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog :)) bardzo miło sie go czyta !:)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne notki i zapraszam do obserwowania naszego bloga ;*

    Ps.Zachęcamy do wykonywania makijaży z naszego bloga i wysyłania nam zdjęć, które my bedziemy publikować na naszym blogu i promować wasze strony :))
    http://make-up-prima-sort.blogspot.com/

    Pozdrawiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie piękne zdjęcia!:) ja też właśnie za to kocham wiosnę!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia. Cudne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I to mi się podoba! Cieszę się, ze trochę nas posłuchałaś i przestałaś tak mocno przerabiać zdjęcia! Nie potrzebują tego, same w sobie są ciekawe, bez urozmaiceń photoshop'owych. Wreszcie widzę kolory, kontury, kontrasty, wielki plus za to

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia i plener uroczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny outffit i ładne zdjęcia <3
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. słodkie te kalosze !

    Zapraszam do siebie : http://naaikoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne kalosze, wpadły mi w oko.
    zazdroszczę takiej wiosny, u mnie jeszcze daleko....

    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. aż chciało by się do Ciebie podejść i przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. piekne zdjecia .
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. A ja doceniam to, że Angelika pokazała nam się w zwykłym dresie totalnie na luzie. Nie musi pokazywać tutaj jedynie wyszukanych stylizacji. Z resztą już wiele razy podkreślała, że blog jest o jej życiu, a nie tylko o modzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam :)
      Podziwiam Cię za to i jesteś moją ulubioną blogerką, a także inspiracją, żeby się nie poddawać w ciężkich chwilach :)

      Usuń
  42. mam dziś na sobie te same spodnie, ale w kolorze granatowym ;d kurczę, tylko na mnie tak fajnie nie leżą ;d

    OdpowiedzUsuń
  43. Kalosze są cudowne! sama bym je chętnie przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Całość wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia! I urocza obudowa na telefon :D

    Zapraszam - http://wikii-wonderland.blogspot.com/ ; - ))

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Kiedy więcej filmików związanych z przerabianiem zdjęć? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Byłabym wdzięczna za odpisanie na meila ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. super kalosze i ogolnie ladnie
    zapraszam dopiero zaczynamy :) :http://swaggylook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. przepiękne zdjęcia! bardzo podoba mi się sposób w jaki je przerabiasz - wyglądają magicznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. faaajne zdjęcia :-)))

    zapraszam !!!

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdjęcia jak zwykle świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Jejku, ale prześliczne zdjęcia! ;)


    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie! Co do tej aury to rzeczywiście jest przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczne zdjęcia ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna okolica i zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. cudne kaloszki !!


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  58. jeejku robisz świetne zdjęcia, gdy wchodzi sie na twojego bloga to bije od niego taka 'magia'.Lubimy tu zaglądać:*

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny blog, zdjęcia i BUTY ♥ ♥ ♥

    Zapraszam do mnie ;* www.la-petite-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne zdjęcia! W poście masz błąd ;> Zamiast spodnie spodne. :D Hehe. ;3
    Cudowne buty. <3 Claudia-dussia.blogspot.com Pozdrawiam. c;

    OdpowiedzUsuń
  61. Angeliko, świetnie wyglądasz, bardzo dziewczęco i na luzie :-))) A miejsce magiczne, patrząc na kwitnące drzewa chciałoby się, żeby wiosna trwała cały rok!

    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  62. Kurcze. ;d Chciałabym mieć tak ścięte włosy. Jak te dopinki. Takie końcówki ładne.xd

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej Andżelika. mam do ciebie pytanie jeżeli moja koleżanka poprosiła by mnie żebyś jej zrobiła desing bloga zrobiłabyś ? ona oczywiście ci zapłaci to ??

    OdpowiedzUsuń
  64. fajnie:) tak na luzie. a miejsce cudowne, jak z bajki trochę *.*

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne zdjęcia! Biją po oczach pozytywną energią!! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  66. Angela świetnie wyglądasz. A zdjęcia bardzo profesjonalne ! :D

    diamonds44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. piękne !

    http://dorota-nevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia :)

    http://dominikaexpanse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Pięknie wszystko kwitnie , super kalosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetnie wyglądasz i plener piękny :)

    bezkonkurencyjna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. uwielbiam zapach po deszczu ^^
    świetne kalosze !

    OdpowiedzUsuń
  72. Również uwielbiam wiosnę :) Ta magia...
    Świetne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  73. super są te kalosze! dawno nie widziałam tak ładnych melisek :P

    OdpowiedzUsuń
  74. masz niesamowite poczucie stylu, pieknie

    OdpowiedzUsuń
  75. piękne buciki, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  76. kurteczka rewela i buciki, spodnie śrdenio mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  77. wspaniale wyglądasz, uroczo i słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  78. bardzo fajna stylizacja, ciepłe ciuchy, ale wyglądasz w nich tak lekko

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudne zdjęcia :D Fajne etui na telefon :)Widać, że wiosna zawitała ^^

    www.zamknieta-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Przechodziłam obok was z chłopakiem jak cykaliście te fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co, jak Angelika wygląda na real? ;>

      Usuń
  81. Uwielbiam Cię kochana, może zrobisz jakiś filmik? ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Jakie śmieszne butki??
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.