Zapach i atmosfera kwiatów

Kwiaty są uwielbiane chyba przez wszystkie kobiety. Ja w okresie wiosennym dostaję na ich punkcie totalnego świra. Mogłabym je mieć porozstawiane dosłownie po całym mieszkaniu, a obok kwiaciarni nie potrafię przejść obojętnie. Nawet na moim blogu można to zauważyć. Gdy kilka dni temu biegałam już w sukienkach, a promienie słoneczne i wiosna witały nas małymi kroczkami, to w życiu nie powiedziałabym, że zima postanowi odejść w wielkim stylu i ponownie zaskoczy nas zaspami śniegu oraz minusową temperaturą. I właśnie w takich momentach te wszystkie  kwiaty sprawdzają się idealnie, tworzą przyjemny klimat gdy za oknem zimno i biało. :)

103 komentarze:

  1. Jakie piękne zdjęcia *.*

    http://deliceee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle, najzwyklejsze, czym tu sie zachwycac?;)

      Usuń
    2. Zwykłe? Kocham twoje zdjęcia! Ja nie potrafię wyczarować takiego klimatu, nie wiem nawet, czy to kwestia przeróbki, czy ustawienie jakichś specjalnych parametrów w aparacie. Przede mną jeszcze wiele nauki! :)A kwiaty faktycznie poprawiają humor :)

      Usuń
    3. Twoje zdjęcia niby są zwykłe, przestawiają codzienność. Ale mają w sobie coś takiego, co po prostu chwyta za serce!

      http://girls-trio.blogspot.com/

      Usuń
  2. ładne kwiatki, taki kolor ładny, mmm

    groseillen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kwiaty i ich zapach! <3
    Dodatkowo nadają uroku i ożywiają każde wnętrze. <3
    by-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak kwiatki sa piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super interesujący post. szok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się,pisz Angelika "takie" ale czesciej... co robisz,jesz,ogladasz,idziesz.. bedzie ciekawiej

      Usuń
  6. urocze są!!


    zapraszam i do mnie

    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. magiczne zdjęcia:)
    ja to zwykle u Angeliki :)
    świetne !

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia, aż czuc zapach tych kwiatów ! mmmm

    is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne kwiatuszki :)
    Jak tylko zrobi się cieplej kupię sobie jakiegoś wiosennego kwiatka doniczkowego i będę sobie go hodować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia!! Ja też nie umiem obejść się bez kwiatków :)
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tulipany to są moje ulubione kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz oko do o robienia zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ja też jestem wielbicielką kwiatów ;) Nie ważne kto z rodziny dostanie je na urodziny bo i tak zawsze lądują w moim pokoju! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam kwiaty ♥
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kwiaty! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tulipany! Jak dla mnie to najbardziej wiosenne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też mam świra na punkcie kwiatów! Ale wolę je w ogródkach, jak sobie sam rosną :D
    Świetne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kwiatki :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tulipany, a szczególnie żółte :)

    Zapraszam ja dopiero zaczynam ->http://mylifee-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. kwiaty to piękne istoty :)
    zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na moim parapecie mam kolekcje fiołków, uwielbiam je, bo kwitną przez cały rok. Lubię najbardziej stokrotki, bo są takie drobne i skromne, niezapominajki, marcinki gęsto posadzone prezentują się najlepiej, krokusy i dzwoneczki wiosenne, oj poezja, nawet tulipany dodają niebanalnego uroku.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakim aparatem robisz zdjęcia? i w jakim programie je przerabiasz? Bardzo proszę o odpowiedź, twoje zdjęcia są naprawdę profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia ! :))
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kwiaty i masz rację :) .. każda kobieta uwielbia kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  25. nie przepadam za kwiatami :c

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne zdjecia.
    juulia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ludzie posiadają marzenia. Każdy stara się je spełniać , dając z siebie sto ,a nawet sto jeden procent. Jedni blogują, drudzy robią zdjęcia,a trzeci marzą aby w końcu stanąć na nogi, zniwelować objawy wrodzonego porażenia mózgowego, niedosłuchu i wady serca . Dlaczego mamy nie pomóc ? przecież jesteśmy ludźmi, mamy uczucia . Taki los mógł się też przytrafić tobie, twojej siostrze,czy też bratu ,albo przyjaciółce,czy przyjacielowi. Nie pomógłbyś ? Myślę,że odpowiedź na to pytanie każdy zna. Jeśli już czytasz ten komentarz i chciałbyś się dowiedzieć jak połączyć pasję z akcją dobroczynną zapraszam po szczegóły na : http://wyroweruj.blogspot.com/p/charytatywnie.html . Tak, podróż dookoła Polski rowerem . Wszystko z zamiłowania do dwóch , szosowych kół i pomocy chorym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne, yay! *.*

    http://kaasiaacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog. Często odwiedzam, Pozdrawiam !!
    Jeśli ktoś chce kosmetyczkę (za darmo) do torebki, na drobne rzeczy ;] to
    zapraszam do mnie http://wszystkocozadarmoo.blogspot.com/2013/02/mustela-kosmetyczka.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też bardzo lubię kwiaty zwłaszcza wiosną.
    Najlepsza jest ich woń,mm aż się rozmarzyłam.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Angelika z całym szacunkiem do Ciebie, ale to zdanie:
    "to w życiu nie powiedziałabym, że zima postanowi odejść w wielkim stylu i ponownie zaskoczy nas zaspami śniegu oraz minusową temperaturą" nie jest poprawne językowo i tak naprawdę nie ma sensu. Nie chcę się czepiać, ale wiemy, że czyta Cię bardzo wiele osób (w tym młodych) i warto zadbać o poprawność językową. :)

    Z ciepłymi pozdrowieniami :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach na prawdę chcę już wiosnę;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne zdjęcia!
    O tak! Kwiaty są wspaniałe i też mogłabym stawiać je wszędzie dookoła *.*
    U mnie zasp nie było i bardzo się z tego cieszę. Ach, też chciałabym znowu biegać w sukienkach ^^
    Masz cudowny nagłówek!
    Miłej niedzieli :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Również uwielbiam kwiaty. :) Robisz coraz to lepsze zdjecia,lepsze, niż co niektórzy fotografowie.

    OdpowiedzUsuń
  35. tak, kwiaty są piękne.. czasami nie doceniam hobby mojego mamy która ciągle gada o ogródku i choć to strasznie denerwuje to przynajmniej mam dom w kwiatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Post- zapchajdzura

    OdpowiedzUsuń
  37. Bożee, jakie cudowne zdjęciaa *.*

    Zapraszam - http://wikii-wonderland.blogspot.com/ ; - ))

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny kolor.. :3

    OdpowiedzUsuń
  39. ciężko nawet skomentować ten post...

    OdpowiedzUsuń
  40. Robisz prześliczne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne tulipany! Twoje zdjęcia rozjaśniają mój dzień :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojj to chyba nie tylko ty:)
    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana, uwielbiam takie zdjęcia w Twoim wykonaniu. <3

    OdpowiedzUsuń
  44. ja uwielbiam bez - często idę go zrywać. jego zapach jest cudowny. dlatego czekam na pełny rozkwit wiosny ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. kwiaty mega poprawiaja humor i sa przepiękne :))

    http://4jelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. nie mogę napatrzeć się na Twoje nagłówki *o*
    są takie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne zdjęcia, i mogłabym wykorzystac jedno z twoich zdjeć do posta u mnie ?

    Pozdrawiam Kessi

    OdpowiedzUsuń
  48. Koocham kwiaty:)Boskie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  49. twoje zdjęcia są magiczne :o

    aktiwee.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  50. oooo! jakie magiczne zdjęcia :O
    kocham Ciebie i Twojego bloga♥

    http://i-am-butterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne zdjecia :)
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Fantastyczne zdjęcia, po prostu piękne *,*
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Nakrecisz filmiki?

    OdpowiedzUsuń
  54. tulipanki <3
    zapraszam do mnie http://sylwison.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. tulipanki <3
    zapraszam http://sylwison.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz oko do robienia zdjęć! Cudne są! :))

    Zapraszam w moje skromne progi:

    amberolazysk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jakie piękne kolory. Ach od razu chce się wiosnę!
    Cudowny blog.
    Zapraszamy też na nasz blog : www.diaryforcreative.blogspot.com
    Pozdrawiamy
    Creative Diary

    OdpowiedzUsuń
  58. Zdjęcia rewelacyjne. Bo kto nie lubi kwiatów? :)


    Zapraszam
    Dominika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. u mnie w wazonie znajdują się żonkile:)
    świetny wiosenny akcent:)
    zapraszamy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Fantastyczne zdjęcia - od razu widać , że kochasz to robić !!!

    http://jejwysokosczolza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. A ja bym wolała już kwiaty w ogrodzie, niż te w wazonie :)
    Ale jak sie nie ma co się lubi...

    OdpowiedzUsuń
  62. cudowny blog, z niecierpliwoscia wyczekuję wiooosny .
    zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam go prowadzic. jeśli się spodoba-zachęcam do obserwowania :) aparat-na-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Kwiaty naprawdę świetnie pachą i ozdabiają nasz dom. Uwielbiam różowe storczyki. Moja mama ma ich dosyć dużo Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  64. Rewelacyjne zdjęcia i taki prawdziwy wiosenny nagłówek, cudo *.*

    Zapraszam http://misia-misiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja czekam aż się pojawią konwalie *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Och jesteś taka śliczna i magiczna.prosto wyjęta z filmu fantastycznego!
    Zapraszam do mnie jako świeża blogerka :P
    http://katherinesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. zapachniało wiosną! : )

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.